Syfte/egna tankar

Jag har valt detta land eftersom att det är ett av europas fattigaste länder.
Jag vet visste nästan ingenting om Rumänien och var väldigt intresserad efter som att jag hade sätt en dokumentär på TV:n om rumäniens hemska barnhem.
Jag tyckte det var intressant att veta vad det är för befolkning där.
Vilka slags människor det är som lever i Rumänien.
För jag hade ingen aning om hur människorna lever, eller hur dem lever. Jag tror nästan dem trivs så som dem lever.

Det finns ju värre som t.ex. Iraq, Afghanistan, Iran, Nordkorea osv. Det hemska där är nog barnhemmen må jag säga. Det är så förskräckligt.
Jag tycker inte det ska vara så hemskt. Det finns ju för det mesta i alla länder.
Men när dem väl har hand om barnen
som lever i barnhemmen så tycker jag dem ska ta hand om barnen upp till 100%. Eftersom att när jag läser tidingar eller på datorn står det mycket om hur barnen lider och att ingen tar hand om barnen väl.

Man ska verkligen satsa på dem ensamma stackars barnen som inte har någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0